Vychází Nektar oddanosti

V pátek 24.srpna byl z tiskárny přivezen první výtisk nového vydání knihy Nektar oddanosti. Kniha je v nádherném provedení v pevné vazbě s překrásnými ilustracemi. Každým dnem se objeví v nabídce. Velké poděkování patří paní Lilianě, která na vydání knihy přispěla částkou 30 tisíc Kč. Hare Krišna!

Více o Nektaru oddanosti zde.

Úryvek z dopisu, který nám paní Liliana napsala:

"...Měla bych zájem o knížku Nektar Oddanosti...O knížkách jsem dověděla tak, že jsem hledala nějaký komentář k Bhagavad Gítě, který by mi vyhovoval v češtině. Mám nějaké v angličtině, ale čeština je čeština :o) No a našla jsem ten váš - moc mně oslovil. Prostě to tak nějak cítím. Také jsem přečetla Mahabharátu, Rámajánu a protože mám díky svému drahému Učiteli vztah k pánu Krišnovi, hledala jsem další. Našla jsem Šrímad Bhágavatam.  Zatím jsem přečetla tři. Času moc není, ale stačí si přečíst pár veršíků před spaním a člověka to hned přeladí... Jsou moc inspirativní. Jsem za ně MOC vděčná. MOC!..."